Ballina, 15 mei - Reisverslag uit Ballina, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Ballina, 15 mei - Reisverslag uit Ballina, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Ballina, 15 mei

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

15 Mei 2006 | Australië, Ballina

Vrijdag 12 mei hebben we vanuit Swansea (onder Newcastle dus) een rondrit gemaakt. Eerst naar Blackbutt Nature reserve, waar we veel vogels, wallabees en koala’s hebben gezien, daarna naar Port Stephens, Nelson Bay, waar we o.a. veel pelikanen hebben gezien. Zo nu en dan flinke buien, zodat we niet zoveel gelopen hebben. Wel richting Stockton, waar we in het duinlandschap hebben gelopen. Dit zijn de langste duinen (35km) in Australië. Nog even geinternet in Swansea en fish en chips gegeten en weer was een dag voorbij. De afstanden zijn hier groot en wat we niet meer moeten doen zijn rondritten met de campervan, maar proberen elke dag verder te komen. Zaterdag zijn we om 8 uur vertrokken en hebben we via de Pacific Highway ruim 400 km afgelegd richting Brisbane. We zijn gestopt in Dorrigo, bij een World Herritage rainforest. Daar hebben we gisteren (zondag)een mooie wandeling gemaakt en later in de middag zijn we doorgereden naar Maclean, waar we aan een rivier op een camping hebben overnacht.Nu zitten we te internetten in Ballina. Eerst bij de bibliotheek, zonder usb en nu in een ijssallon. Vanochtend mooi weer, maar nu betrekt het en steekt een koude wind op.

• 15 Mei 2006 - 06:36

Sandra:

Wat een geweldige foto's van al die beesten, echt te gek. We horen het wel wanneer jullie weer naar Bali komen. We hebben het inderdaad lekker druk binnenkort 3 huizen opleveren dus het gaat gewoon door. Bevalt deze camper beter, mij lijkt hij net zo groot als die jullie in NZ hadden, wat zal het straks weel luxe zijn met veel ruimte. Nou lieverds geniet er van en veel plezier. Dikke kus Jeroen en San.

• 15 Mei 2006 - 06:49

Ingrid En Boy`s:

goede morgen,

Het week-end is weer voorbij,en alles is weer werken of naar school.
    Zondag hebben we een gezellige moederdag gehad(zag dat je mijn kaart hebt gelezen)en ben ik door de kids weer verwend,ze hadden allerlei dingen geknutseld op school en Thomas had van zijn eigen zakgeld een lekkere reep chocolade gekocht,kei lief.
    Mogen gaan we een dagje naar Amsterdam want dan hebben we sàvonds een concert van Bruce Springsteen,en dan maken we er een gezellig dagje van,lekker shoppen hihi
    Woensdag vieren we Mathijs zijn kinderfeestje en gaan we naar dippie doe.
    Donderdag weer werken en sàvonds de noellies op visite,voor mathijs zijn verjaardag.
    Vrijdag gaan de kids op scouting kamp tot zondag 13.00,daarna komen joost en mirey en ons pap,nog voor mathijs,dus zo zie je maar de week is alweer volgeboekt.
    Zo te lezen leggen jullie heel wat kilometers af,maar volgens mij is het weer wel beter daar.
    En bram weer prachtige foto`s.
    Nou lieverds geniet ervan.
    dikke kussen van de noellies xxxxxx

• 15 Mei 2006 - 11:11

Liza Jazenko:

Bedankt voor jullie mail etc. We brengen de condoleance over aan Ingrid.
    Met Willy gaat het in zoverre goed dat Sonja steeds 4 dagen komt tegen
    het weekend , erg fijn voor haar ik moet jullie haar groeten overbrengen. tegelijkertijd met Dick werd een vriendin van Willy van de beademing afgehaald en is afgelopen weekend overleden niet Kitty maar een vriendin waarmee ze naar Spaanse les ging. Ik hoop dat Willy er weer een beetje doorheen komt het lijkt beter te gaan en gezellig zo met Sonja leuke dingen doen. Wij hebben de griep weer achter ons en verheugen ons op Marokkko.
    Nog steeds prachtig weer hier. Mijn directeur Jan Wils gaat dacht ik in juni voor een paar maanden naar Bali een vriend van hem heeft daar een huis gekocht ik dacht in Lovina, iemand uit Aalst of Waalre, hij wil daar iets doen met beeldend kunstenaars, iets van bekend? Lieverds geniet verder van jullie prachtige reis, liefs,

Liza

het weekend

• 15 Mei 2006 - 14:02

J&J&I&W:

Hallo B&A,
    Annette het was leuk je stem te horen zaterdag! Leek net of je helemaal niet zo ver weg bent. Wat een prachtige foto's weer. Ik vind die Kookaburra's zulke leuke vogels! Het zal even duren voor ik ze Isabel kan laten zien want wij kamperen inmiddels boven in eigen huis en hebben de computer niet aangesloten. De bouw begint op te schieten, deze week de doorbraak en over een week of 6 zal alles klaar zijn. Net te laat voor de verjaardagen van de kinderen maar daarvoor hebben we jullie al als oplossing :-)
    Liefs van ons