Het went snel, vrijdag 30 juni. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Het went snel, vrijdag 30 juni. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Het went snel, vrijdag 30 juni.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

30 Juni 2006 | Indonesië, Batavia

We zijn al weer 4 dagen hier en het "rustige" luxe leven went snel. We worden alleen maar verwent en genieten van hoe prachtig Sandra en Jeroen hier wonen aan zee. Ik ben een paar keer met de jetski op zee geweest en gisteren zijn we voor het eerst met de jeep naar Siririt gegaan. En niet te vergeten, we zijn in Singaraja naar de "salon" geweest. Ik moest er ook aan geloven en ben geknipt en heb een behandeling van de pedicure doorstaan. Daarna hebben we hier ook nog een balinese massage gehad. Jullie zien het, je maakt wat mee op zo'n wereldreis.

• 30 Juni 2006 - 07:53

Ingrid En Boys:

He die hajdio,

Laaste berichtje van de noellies want zondag zien we elkaar JIPPIE DE PIPPIE.
    Zeg bram kun je niet alvast een afspraak maken voor ons voor maandag in de salon haha
    Zijn we wel aan toe denk ik na zo'n lange reis.
    Hier is alles klaar voor vertrek,morgenvroeg vertrekken we en komt de tornado jullie kant uit haha(maak je borst maar nat,het is dan gedaan met de rust haha)
    Dikke kussen van de Noellies en ik zie jullie zondag.LUVJOE INGE XXX

• 03 Juli 2006 - 07:26

J&J&I&W:

Fijn dat I&N en kids goed zijn aangekomen! Dat was zeker een heerlijk weerzien! We hopen dat jullie flink genieten met z'n allen en nog een paar hele fijne weken hebben samen!
    Liefs van ons

• 07 Juli 2006 - 07:06

F&m:

Hi Lieve broer en schone zus.
    Dat is weer eens wat anders dan backpacken en rondhotsen in jullie campertje.Het ziet er allemaal vrolijk en verorgd uit. Echt super.
    Veel plezier en geniet er van.
    Bij ons is het weer nog steeds uitstekend maar gelukkig enkele graden minder warm.
    Ma vindt het desalniettemin toch nog te warm en heeft afgehaakt op mijn verzoek om haar hierheen te halen. Vandaag trouwt DJ en ik had het plan om Ma mee te nemen als zij dat wilde. Dit gaat helaas nu niet door. Dit weekeinde zullen wij Ma wel bezoeken.
    Nogmaals veel liefs en veel plezier met de Familie.