Het verwennen gaat door, vrijdag 7 juli. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Het verwennen gaat door, vrijdag 7 juli. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Het verwennen gaat door, vrijdag 7 juli.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

07 Juli 2006 | Indonesië, Batavia

Weer een week verderen Ingrid, Nico, Thomas en Mathijs zijn alweer sinds zondag hier. Met z'n zessen hebben we een prachtig door Jeroen gebouwd huis, Villa Branie, met zwembad, een geweldige tuin en personeel.

Jeroen en Sandra hebben ons ook een jeep ter beschikking gesteld, zodat we vanaf "ons huis" naar hun huis kunnen rijden. Dit hebben we ook veelvuldig gedaan.
Thomas en Mathijs worden enorm verwend en vermaken zich fantastisch in het zwembad, zee, op de jetski of met vissen. Van een jetlag hebben we niets gemerkt. Horloges, kraaltjes en kettinkjes zijn ook al aangeschaft en elke dag is een verassing wat ze weer voor de familie bedenken.
Vanochtend vroeg om 8 uur waren we alweer bij Jeroen en Sandra om te ontbijten. De nieuwe speedboot -Time Out- kwam van Java (waar hij is gebouwd)naar Lovina gevaren.
Een prachtige boot met super interieur en iedereen was enthousiast.

• 07 Juli 2006 - 05:29

J&J&I&W:

Hallo allemaal,
    Dat ziet er heerlijk uit zeg! Jeetje wat is die week voorbij gevlogen. Wat hebben jullie een mooi huis en dat met personeel...ha,ha, dat wordt straks weer tobben hier! Jeroen en San, prachtige boot zeg! Zijn jullie al naar de dolfijnen gaan kijken???
    We zijn blij dat jullie zo genieten maar hoe kan het ook anders bij de familie verwen :-)
    Heel veel liefs en we zijn benieuwd naar de rest van jullie avonturen samen op Bali!
    J&J&I&W

• 07 Juli 2006 - 07:50

J&J&I&W:

PS: al geboekt voor volgend jaar Ingrid en Nico ;-)

• 11 Juli 2006 - 14:07

Dochter Van Bram:

Hai luilekkerlandmensen,
    Wat hebben jullie het daar goed zeg! Stoere jongens ook met die zonnebrillen!
    Fijn om te zien dat jullie zo genieten met z'n allen!!!
    Veel liefs Frida