Meteor Crater - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Meteor Crater - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Meteor Crater

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

21 Juni 2008 | Verenigde Staten, Holbrook

Van Tuba City zijn we via Indian Route 2 naar Meteor Crater gereden. Dit is een van de best bewaarde meteoor kraters van de ~150 op aarde. Geweldig interessant. De Apollo bemanning heeft hier geoefend voor ze naar de maan gingen. In Holbrook bij Petrified Forest in de buurt, hebben we vanacht op een luxe camping gestaan. Vanochtend vroeg heb ik een uur gerend, voordat het te warm wordt. Ze verwachten vandaag 40 graden C. Om 8u. hebben we hier op de camping met pancakes ontbeten. Ook een leuke ervaring. Zometeen, het is nu 9u., gaan we op weg naar Petrified Forest.

• 22 Juni 2008 - 00:32

Sandra.:

Leuk om gisteren A aan de lijn te hebben, dat was een verrassing, toch weer sneller op het net dan wat je dacht Bram, hihihi.Hele aparte foto's mooi hoor.
    Nou het Oranje kan weer de kast in de sukkels liggen eruit.
    Lieverds geniet van jullie avontuur, dikke kus en liefs Jeroen en San.

• 22 Juni 2008 - 04:22

Margot Bob:

We genieten van jullie reportage. Kregen bezoek van echtpaarm ontmoef op camping in Italie.[dit jaar ] .Werden ook enthousiast voor Amerika na pensionering en kwamen ook alle foto;s zien plus informatie. gr. M B

• 23 Juni 2008 - 06:34

Sassie:

werkelijk prachtig allemaal! wat en avontuur
    ik geniet ervan
    brasa Saskia

• 23 Juni 2008 - 18:47

Mattie En Rien:

Lieve reizigers,
    Wat genieten we van jullie verslagen en foto's. Voor ons is het nagenieten van onze reis in 2004. Alles is nog net zo mooi, geweldig gewoon.
    Compliment voor de fotograaf!
    Wat vond Annette op de bodem van de krater?
    Jullie hebben een aardig tempo zeg. Het gaat waarschijnlijk allemaal vanzelf met zo'n camper.
    Goed Bram dat je ook nog zo aan het hardlopen bent. Annette is iedere keer weer zo blij als ze je terug ziet komen. Wat het mooiste is kan je niet zeggen, dat vonden wij ook.
    Ga lekker door met genieten.
    Veel liefs,
    Rien en Mattie