In een koffieshop in Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu In een koffieshop in Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

In een koffieshop in Moab

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

27 Juni 2008 | Verenigde Staten, Moab

We zijn weer een week verder en ik kan eindelijk weer een keer internetten. Het verloopt allemaal voorspoedig, alleen wat is het heet. Op het heetst van de dag is het 40 graden en dan ga je geen lekkere wandelingen maken. Het is nu half acht in de avond en gelukkig is er airco. Sinds Holbrook hebben we weer veel gezien. We hebben hier nu 8u. tijdsverschil met Nederland.We zijn ondertussen in Painted Desert, Petrified Forest, Canyon Chelly NP en Mesa Verde NP geweest. We hebben de stoomtrein van Durango naar Silverton v.v. gehad (hele dag onderweg) en gisteren hebben we Canyonlands bezocht. Op de camping was een lezing van een ranger. De avond voor de treinreis zijn we naar een countryavond met eten geweest. Daar traden de D-Wranglers op. Goede muziek en we hebben genoten. Vandaag hebben we Arches NP gedaan en we staan nu aan de Colorado rivier op een primitieve camping. Het is hier niet alleen heet, maar ook al hoogseizoen, zodat het behoorlijk druk is en de camping in Arches vanochtend om voor negenen al vol was. We waren speciaal extra vroeg opgestaan (kwart over vijf), omdat aardige mensen op de vorige camping in Canyonlands ons hadden gezegd dat we vroeg moesten zijn om kans te maken. Vandaag in Arches heb ik tijdens een wandeling een snee in mijn gezicht opgelopen, omdat ik niet goed oplette, maar niets ernstigs. Annette is een uurtje in Moab aan het rondlopen, zodat ik dit verhaaltje even op de site kan zetten.

  • 28 Juni 2008 - 04:54

    Sandra:

    Kei goed om te lezen dat jullie zo genieten van alles. Natuurlijk wel een beetje balen dat het zo heet is, dan word je toch belemmerd lijkt me, maar goed het is niet anders.
    Veel plezier en Bram uitkijken als je alleen op pad gaat, en niet verbranden dat hebben we al eens meegemaakt, dus pas op.
    Hele dikke kus en liefs Jeroen en San.

  • 28 Juni 2008 - 05:11

    Jacques:

    Hoi Bram en Annette, Leuk om jullie verslag te lezen en hoe jullie er van genieten. Wij zitten op dit moment in Hong Kong en genieten door tussen de buien door van een tyfoon die de afgelopen dagen hier de omgeving teisterde. Schrale troost dat de temperatuur hier goed is. Groetjes van ons vijven.

  • 28 Juni 2008 - 08:45

    Jo En Eveline:

    We genieten met jullie mee bij het zien van de prachtige foto's die bij ons vele herinneringen oproepen. Blijf genieten van dat mooie gebied.

  • 28 Juni 2008 - 09:52

    Noellies:

    Oohhhh wat een reis zeg en al zoveel gezien!!!
    Bram ik denk dat ik je hier inschrijf voor de hele marathon want volgens mij ben je in top conditie,wandelen met 40 graden.....
    Mam je hebt groot gelijk even op je gemakje door een stadje slenteren.
    Prachtige foto's wel veel zand en steen,jullie zullen wel stoflongen hebben....maar roken niet haha.
    Wij zijn al volop bezig met ons vertrek naar Bali(je kent mij)
    De eerste koffers zijn al gepakt,het lijkt wel of die dingen steeds kleiner worden, krijg het er met moeite in en zal ook wel weer boven mijn gewicht zitten maar ach dat is maar even afzien met het sjouwen en daarvoor heb ik Nico toch nietwaar...haha maar daarna kan hij ook bijna 4 weken uitrusten.
    Thomas is met Nico naar Bruce springsteen geweest in antwerpen(kei cool zei hij) en ik ben met Mathijs naar de film geweest.
    Mathijs heeft vorig week-end voetbalkamp gehad en heeft het erg naar zijn zin gehad.
    Nu het laatste weekje nog van school waarin Thomas druk is met de voorstellingen van de musical.
    Dus zoals jullie kunnen lezen liggen we hier ook op schema.
    Geniet van al het mooie om jullie heen en van elkaar.....
    Dikke kus Inge en 2 dikke knuffels van de boy's.

  • 29 Juni 2008 - 18:04

    Frida:

    Wat fijn om mijn vader zo te zien stralen op de foto. Doet mijn hart goed. Liefs Frida

  • 29 Juni 2008 - 18:26

    Sylvia:

    He B&A
    Wat een gave foto's zeg zeker die bij Navajo land!!!!!! Als uit een boekje! En ach ja je moet maar zo denken 40 graden valt toch nog mee... kan altijd armer ;-)! Ik heb geen idee hoelang jullie nog daar blijven maar in ieder geval nog veel plezier! En uh ja Bram inderdaad opletten he!! Als we dat kruidenmannetje uit bali moeten overvliegen uit bali is zo''n gedoe hahaha veel plezier nog! vell leifs Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette & Bram
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 64691

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 21 Maart 2016

Zuid Australië en Bali.

14 November 2009 - 30 December 2009

Van Darwin naar Perth met een bushcamper

04 Juni 2008 - 01 Augustus 2008

Onze vorige reis

Landen bezocht: