Wandeling 3 januari - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Wandeling 3 januari - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Wandeling 3 januari

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

04 Januari 2006 | Portugal, Altura

Het is gelukt om fotoruimte bij te kopen, ik heb er een aantal foto's bijgezet.

Gisteren een flinke wandeling gemaakt. Om 10 uur vertrokken langs het strand in westelijke richting tot we niet verder konden en na en korte rust via de lagunekant teruggelopen. O.a. lepelaars,ooievaars, wulpen, groenpootruiters en een hele grote groep aalscholvers gezien, prachtig. om 11 u. was het eb, zodat Annette weer goed op zoek kon naar fossielen. Om half vier zaten we op een terrasje bij Monta Rota. Annette kon dus weer goed meekomen, maar ze gaat wel vanmiddag weer naar de dokter voor haar heup, waar ze vooral 's nachts veel last van heeft. Vandaag 4 januari ook weer prachtig weer.

• 04 Januari 2006 - 12:27

Willy:

Zo te horen hebben jullie nu prachtig weer. Annette, wat jammer dat je nog steeds last hebt van de heup. Doe maar voorzichtig.
    Ik mis jullie, liefs Willy

• 04 Januari 2006 - 13:01

Ingrid En Boys:

gezellig zeg zo'n terrasje op het strand en dan lekker dat zonnetje erbij,we zien het wel jullie hebben het er goed naar jullie zin.
    En mam doe het rustig aan met je heup,laat je maar goed verwennen door bram,hij heeft er alle tijd voor als hij niet op vogelavontuur is.
    Hier volop drukte mike en kevin zijn blijven slapen en waren vanmorgen om 6.00 wakker en dat in de vakantie.
    Morgen weer in het bloemenwinkeltje werken zal wel rustig zijn want iedereen is voorzien van kerststukjes endergelijke.
    Vertel snel wat de dokter zei over je heup hopelijk valt het mee,hoor het wel.
    De foto's van de vogels vinden de boys prachtig jullie krijgen ook van hun dikke kussen en heel veel liefs van alle noellies XXXXX

• 04 Januari 2006 - 21:05

Joost:

Mooi zeg daar.Ik ben blij dat jullie het lekker naar jullie zin hebben,op de pech met je heup na dan.Nou geniet er maar lekker van en ik ben het helemaal met onze ingrid eens.Laat je maar lekker verwennen door bram.Kusjes van ons alle vier....

• 07 Januari 2006 - 03:27

Sandra:

Hoi lieverds,ik hoop dat het al wat beter gaat met Annette,bedankt nog voor het extra mailtje dat stelt dan wel gerust,maar doe het wel rustig aan. Ik heb net de foto's zitten bekijken echt super hoor,en wat is het toch leuk om jullie te kunnen volgen,geweldig. Wij hebben gelukkig weer wat rustiger weer,het is nu heerlijk zonnig,te hopen dat het een dag zo blijft want zoals het nu elke dag gaat komt er s'middags altijd een hevige bui,maar ik denk maar zo alles wat er nu uit komt hebben jullie niet meer in Maart,het gasthuis is natuurlijk voor jullie en ons Syl die gaat boven op de Lumbung slapen,daar gaan we een slaapkamer en badkamer in maken,dus heeft ze haar eigen huis op palen,dus zo kunnen we gezellig iedereen een eigen plaatsje geven in ons paradijs,lieverds geniet er nog lekker van. Wanneer gaan jullie weer terug naar huis,ik heb geen idee. Dikke kus en heel veel liefs Jeroen en San.