Tweede dag van de wandelweek - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Tweede dag van de wandelweek - Reisverslag uit Altura, Portugal van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Tweede dag van de wandelweek

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

10 Januari 2006 | Portugal, Altura

De tweede dag van de wandelweek (dinsdag) zit er net op. Annette was niet in het apartement, dus ik kon even gaan inernetten. Zonet is ze binnengekomen van een wandeling.
Ondanks dat je met bijna 50 personen wandelt is het heel leuk. Het zijn nagenoeg allemaal dezelfde mensen als vorig jaar, dus veel bekenden, die ook nog van alles van je van vorig jaar onthouden hebben. Bij mij duurt het meestal wat langer voor dat ik de verhalen bij de namen en gezichten weer weet. De wandelingen zijn door het mooie achterland en er zijn dit jaar veel meer bloemen, omdat het minder droog is. We hebben zelfs al onze schoenen een keer uit moeten trekken om een beek over te steken. Hier en daar staat de amandel al in de bloei. Verder zijn hele velden wit of geel van de bloemetjes. Het weer is lekker. Vndaag stond er wel een frisse wind, maar ik verbrand behoorlijk.
In het natuurgebied van de week ben ik helemaal vast gelopen met de fiets door de natte klei. Maar natuurlijk weer veel vogels gezien.

  • 10 Januari 2006 - 19:41

    Joost:

    Ha wandelaars,

    Wat zijn we toch actief bezig daar.Bram heeft zeker energie over.We zagen inderdaad dat het weer vandaag wat beter was in Portugal(als we het serieus moeten nemen wat ze over het weer zeggen)Nou ,ik ben blij dat ons ma een beetje kan lopen daar.Mischien is Parijs-Dakar op de fiets iets voor jou ??lekker door het zand.
    Nou ,kusjes van ons alle vier en geniet ervan daro...

  • 10 Januari 2006 - 20:45

    Cor:

    even over foto 4:wie is de boer en wie is de ezel??

  • 11 Januari 2006 - 05:34

    Sandra:

    Hoi lieverds,echt hele mooie foto's. Ojee Bram vast in de klei,maar je bent eruit gekomen,wat lekker zeg die wandelingen,hoe ver lopen jullie dan? Heerlijk toch om in zo'n mooi gebied te lopen,geniet er maar lekker van. Ik heb gisteren mijn 1ste golfles gehad,dan kunnen we straks lekker samen gaan golfen,goed plan toch. We gaan zondag weer en blijven dan een nacht in het golfhuis en dan maandag weer dus tegen die tijd heb ik al 3 lessen gehad,ik vind het kei leuk en dat is het belangrijkste toch.

    Nou lieverds geniet van alles,dikke kus en heel veel liefs Jeroen en San.

  • 11 Januari 2006 - 20:24

    Janine:

    Hallo lieve B&A,

    Wat een geweldige foto's! Is dat Aloe Vera waar Annette bij staat? Die ezel is top! Isabel en Wessel zouden hem geweldig vinden (hint ;-)). Bram ik moet wel lachen, ik zie je al lichtjes verdwaasd kijken als die mensen bij het wandelen ineens allerlei details over je weten op te dissen. Veel plezier nog de rest van de week!
    Hier gaat het goed! Het weer is wat zachter aan het worden maar dus wel meer regen. Isabel en Wessel en ik hebben nu lekker weekend. Wanneer komen jullie weer thuis? Er wordt hier erg naar jullie uitgekeken (Isabel heeft straks nog met jullie gebeld, hele verhalen!).

    Groetjes J&J&I&W

  • 12 Januari 2006 - 18:56

    Ingrid En Boys:

    He strandjutters,
    Bedankt voor de mail,we horen elkaar zondag en hopen jullie vrijdag avond weer te zien,maar tot die tijd geniet er nog maar volop van,want als jullie terug zijn willen de boy's weer een nachtje logeren.
    En kunnen jullie je volop gaan storten op de grote wereldreis!!!!
    Dus geniet van de rust de natuur het weer en elkaar.
    Dikke kussen van ons allemaal,luvjoe inge XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette & Bram
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 64661

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 21 Maart 2016

Zuid Australië en Bali.

14 November 2009 - 30 December 2009

Van Darwin naar Perth met een bushcamper

04 Juni 2008 - 01 Augustus 2008

Onze vorige reis

Landen bezocht: