Al weer bijna een week thuis - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Al weer bijna een week thuis - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Al weer bijna een week thuis

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

26 Januari 2006 | Nederland, Nuenen

Wat een verschil met Portugal, vooral toen we aankwamen: koud en regen. Maar de ontvangst van familie en vrienden was hartverwarmend. We zijn alweer gewend en beginnen over een paar weken aan onze grotere reis. 9 maart vertrekken we naar Bali. De tickets zijn betaald, nu nog het visum e.d. regelen.

Annette heeft ondertussen een cortisoneninjectie in haar heup gekregen en het gaat al wat beter. Ik denk dat we fit kunnen starten.

Wat is er verder gebeurd: verjaardag van mijn broer Frits in Hoorn gevierd; Tijs is geweldig afgestudeerd, we hebben gezellig daarop gegeten en gedronken en hij gaat a.s. zondag twee weken naar Brazilie; verder van alles geregeld, zoals zorgverzekering. Ik heb het werken nog niet gemist.

  • 27 Januari 2006 - 11:35

    Margot Hens:

    Nog een welkom thuis en gefeliciteerd met alle goede berichten o.a. Het mooie slagen vqanTijs. Tot ziensMargot en Bob

  • 27 Januari 2006 - 19:51

    Janine:

    Geweldig! Zelfs als je thuis bent werk je de website bij. Heel goed van je!
    groeten van ons

  • 28 Januari 2006 - 08:10

    Sandra:

    Dat snap ik dat je het werken nog niet mist,zou dat ooit gebeuren denk je,hi,hi,hi ik denk het niet,veel plezier met de voorbereidingen om naar ons toe te komen,super het schiet nu echt snel op,heerlijk,dikke kus en liefs Jeroen en San.

  • 02 Februari 2006 - 20:59

    Jo Michiels:

    Bram, ik krijg geen e-mail verstuurd naar het adres dat je me gaf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette & Bram
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 64655

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 21 Maart 2016

Zuid Australië en Bali.

14 November 2009 - 30 December 2009

Van Darwin naar Perth met een bushcamper

04 Juni 2008 - 01 Augustus 2008

Onze vorige reis

Landen bezocht: