Zaterdag 1 april - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Zaterdag 1 april - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Zaterdag 1 april

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

01 April 2006 | Indonesië, Batavia

Gisteren, vrijdag, zijn we met de boot van Jeroen naar de dolfijnen geweest. Veel gezien, wat een snelheid, sierlijkheid en acrobatiek van die beesten.
Daarna heeft Sandra ons de nieuwe projecten laten zien. Ongelofelijk wat Jeroen in een paar jaar heeft gerealiseerd. Een geweldige variatie in type huizen, tuinen en interieurs. Van de buitenkant hebben we het huis gezien waar we in juli met Ingrid, Nico, Thomas en Mathijs zullen verblijven. Prachtig met zwembad en mooi aangelegde tuin. Het ligt ongeveer 4 a 5 km van het huis van Sandra en Jeroen vandaan.
Gisteravond zijn we gaan eten in het nieuwe restaurant van Rudie een belgische vriend van J&S. Echt een aanwinst voor Lovina.

Morgen, zondag gaan Annette en ik naar het huis van Jeroen en Sandra in de bergen bij de golfbaan van Bedugul. Vandaaruit gaan we later in de week naar het zuiden, waar vandaan we donderdagavond naar Nieuw Zeeland zullen vliegen. Voorlopig dus even geen nieuwe berichten, want in Bedugul is geen internetverbinding mogelijk.

• 01 April 2006 - 15:16

Willy:

Zo te horen en te zien hebben jullie het goed n aar de zin. Leuk al die foto\'s. volgens mij ben je goed verwent met de verjaardag Annette, je verdient het. Soms kan ik geen berichtjes doorsturen en kan Robert niet bellen want die is op huwelijksreis. Hoop dat deze door komt, vanmorgen lukte het niet

• 03 April 2006 - 11:31

Bart&jan:

hallo luitjes, fijn dat het zo goed gaat met jullie; dit is ons eerste bericht, want B. is niet zo reageerderig als ik, niettemin is de belangstelling er wel. groeten J.

• 03 April 2006 - 15:29

J&J&I&W:

Hallo B&A, wij zijn ook weer thuis na een paar heerlijke dagen Zeeland. Prachtig weer, straks blauwe luchten, zon en keiharde wind! Isabel kon zich op het strand niet staande houden! Helaas geen dolfijnen gezien maar wel schelpen gezocht. Dat zal Isabel met jou nog vaak willen doen Annette, zij is ook zo'n schelpenzoekster :-)!
    Wessel vond het zwembad helemaal top, lekker spatteren en spetteren.
    Bedankt voor de sms-jes, fijn te horen dat jullie genieten in Bedugul! Nog een paar nachtjes en dan naar N-Z. Gaaf hoor, het zal er vast prachtig zijn! We zijn razend benieuwd naar de eerste verslagen.
    Dikke kus!

• 05 April 2006 - 12:04

Mattie En Rien:

Lieve Annette en Bram,

Heerlijke reisverslagen lezen we van jullie. Bedugul was ook een succes? Nu dus Nieuw Zeeland via Sydney. We hebben jullie travel itinerary er vaak bij. Heel veel plezier gewenst.
    In het Montferland hadden we een fijne week. In een beeldschoon boerenhuis met uitzicht op de akkers waren we heel blij met elkaar. De eerste dag waren Jeroen en Anne en Kees en Anga mee op stap. Dat was heel bijzonder. We hadden vaak plezier en ook vaak de armen om elkaar heen en dat was goed. Veel liefs!