Maandag, 29 mei - Reisverslag uit Charters Towers, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Maandag, 29 mei - Reisverslag uit Charters Towers, Australië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Maandag, 29 mei

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

29 Mei 2006 | Australië, Charters Towers

Vrijdag zijn we in Townsville naar een “flightcenter” gegaan en hebben we de reis naar Darwin via een stop van 5 dagen in Alice Springs geboekt (13 juni naar Alice Springs, 18 juni naar Darwin). Daarna hebben we het Museum of Tropical Queensland bezocht. Ging vooral over het gezonken oorlogsschip de Pandorra, dat de muiters van de Bounty moest arresteren. Elke dag nog gaan er duikers heen om er historische voorwerpen uit te bergen.
Zaterdag zijn we met de ferry naar het Magnetic Island gegaan. Prachtige baaien en witte stranden. We hebben daar twee mooie wandelingen gemaakt. Boven op een fort uit de tweede wereldoorlog hadden we een mooi uitzicht.
Zondag zijn we van Townsville het binnenland ingereden, nadat we een Imax film over de wereldzeeen hadden bekeken. We zitten nu in Charters Towers een echt rijk historisch goudmijnstadje. ‘s Middags heb ik de film van de DaVinci code gezien.
We hebben Ma gebeld die haar 85ste verjaardag bij mijn broer Frits en schoonzuster Marlene, samen met alle 4 haar kleinkinderen, viert. Vandaag bekijken we het stadje.

• 29 Mei 2006 - 06:35

Ingrid En Boys:

Fijn dat alles goed gaat en jullie het nog steeds naar je zin hebben.
    t&m vinden de foto van de hagedis geweldig,zullen ze straks op bali genoeg zien.
    Inderdaad het aftellen is voor ons nu ook echt begonnen,en mam bedankt voor je mail.
    hier gaat het weer naar school,ik ga sporten en mail je personlijk van de week wel weer groetjes ook aan bram,dikke kussen de Noellies XXXX

• 29 Mei 2006 - 08:09

Sandra:

Nou de fotograaf staat er erg fris en fruitig op hoor geweldig, zo kom je ze niet overal tegen. Heb jullie al een sms gestuurd maar nog even wij hebben niets gemerkt van de aardbeving, het is wel verschrikkelijk hoor. Laat maar weten van de 25ste. Lieverds geniet van alles dikke kus Jeroen en San.

• 30 Mei 2006 - 14:59

J&J&I&W:

Ziet er goed uit fotograaf! Toch een prettig idee dat jullie niet meer naar Java gaan, wat een ramp daar :-(
    Groeten

• 01 Juni 2006 - 16:22

Joost:

Eindelijk kan ik wat foto's bekijken.Thuis is onze computer nog opgeborgen.Fijn dat jullie het zo fijn hebben.Bram, ik wist niet dat je de lens van de camera op je bril kon schroeven!!!!(ha,ha)Kusjes en nog veel plezier.XXX Joost

• 02 Juni 2006 - 07:02

CCMS Video:

Wij zijn heel benieuwd of de fotograaf ook nog filmopnames maakt. Nog veel plezier verder.
    Groetjes, Paul