Weer thuis bij Sandra en Jeroen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Weer thuis bij Sandra en Jeroen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Weer thuis bij Sandra en Jeroen

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

26 Juni 2006 | Indonesië, Batavia

Zondagavond laat zijn we weer op Bali aangekomen. We werden keurig opgehaald en naar het hotel gebracht. De nacht was enigszins onrustig, omdat ik naar de tweede helft van Nederland-Portugal heb gekeken. Vanochtend werden we om tien uur opgehaald en na zo'n drie uurtjes rijden was het weerzien met Jeroen en Sandra weer heerlijk. Net of we geen drie maanden zijn weggeweest.

• 26 Juni 2006 - 12:22

Mattie En Rien:

Na onze vacantie in Spanje en Frankrijk hadden we heel veel in te halen.We zijn nu helemaal buiten adem van al dat reizen in jullie kielzog. Geweldig dat jullie de jeugd zo goed konden bijhouden op al die indrukwekkende tochten. Wat een avonturen en geweldige foto's en leuke verslagen. De krokodillen vonden we griezels en jullie kiekten ze van uit een bootje? Het lijkt ons één aaneenschakeling van hoogtepunten. Wat zullen jullie hoofden vol zijn en wat zullen jullie je rijk voelen met zoveel ervaringen.Nu op Bali fijn uitrusten en nog van alles beleven met de Nederlandse jongeluitjes.

Onze vacantie was ook heel fijn. Alleen maar mooie, leuke en blije herinneringen zitten achter onze ogen.

Veel liefs en nóg zo'n mooie maand.

Mattie en Rien.

• 26 Juni 2006 - 14:29

J&J&I&W:

Fijn dat jullie weer veilig op het vertrouwde Bali zijn! Nog een maand en dan weer in Nederland, daar verheugen wij ons stiekem wel al op hoor al gunnen we jullie van harte komende heerlijke maand met de hele family!
    Hier alles oke. Wessel heeft wederom de waterpokken...tobbertje! We hebben Flippie de hamster van Mathijs te logeren en Isabel vind het geweldig. Momenteel wat somber weer hier maar einde van de week weer volop zon en hitte!
    Groeten aan San en Jeroen!

• 26 Juni 2006 - 17:43

Bart En Jan:

hallo vriendjes, we zijner weer; we hebben een fijne tijd gehad op onze vakantie; niet zo spannend en spetterend als jullie, maar niettemin.. bij thuiskomst hoorden we dat Frits Ahlers is overleden. Wij zijn in blijde (ver)afwachting van ons eerste kleinkind dat gepland staat op 11 juli. Onze gezondheid is o.k., anders dan een poosje geleden! Nogmaals wat maken jullie een geweldige trip, en volgens mij worden jullie er alleen maar jonger op... toen ik de darter zag kreeg ik geen enkele associatie met Barney..deze is stukken mooier. Rust maar lekker uit op Bali en we zien wel wanneer je weer thuis bent. Jammer dat je mijn verjaardag mist maar ik zal de lieden informeren over jullie wel en wee; dat laatste is er niet of ternauwernood? liefs Bart en Jan

• 29 Juni 2006 - 08:23

F&M:

Fijn dat jullie weer veilig op Bali zijn aangekomen. Alles ok ? Inmiddels ook jullie Bali nummer ontvangen en doorgegeven aan Ma. De drie maanden zijn inderdaad voorbij gevlogen. Enfin jullie kunnen nu zelf jullie reisverhalen en foto.s zelf ook nog eens nalezen en bewonderen. Jullie zullen ( achteraf) ook versteld staan wat jullie allemaal gedaan en gezien hebben. Geniet nu nog maar even van wat meer rust. Liefs