Lovina, zaterdag 22 juli. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Lovina, zaterdag 22 juli. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Lovina, zaterdag 22 juli.

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

22 Juli 2006 | Indonesië, Batavia

Nog een paar dagen en dan gaan we weer naar huis. Ik heb de site de laatste twee weken niet bijgewerkt, vooral niet omdat we niet veel meer hebben ondernomen en alleen hebben gerust en verwend zijn. Soms passen we op de kleinzoons en liggen dan veel in het zwembad. We zijn ook twee dagen met z’n tweeën naar Kuta geweest. Hierbij een paar foto’s van de laatste dagen.

• 26 Juli 2006 - 11:29

Nico:

hai Annette en Bram....
    Ik heb jullie niet even netjes gedag gezegd,maar via deze weg dan.Het was leuk jullie weer gezien en te hebben en ik had van Jeroen begrepen dat er volgend jaar weer een bezoek komt.Het zal voor jullie wel weer wennen zijn naar Nederland na z'on lang avontuur.Nogmaals groetjs van mij en Kadek en tot spoedig......doei doei....

• 30 Juli 2006 - 13:39

Willem En Suzan, Arie En Jeanne:

Hoi Annette en Bram, wij vonden het leuk jullie ontmoet te hebben, hier op Bali. Maar we hebben wel gelezen, dat jullie er volgend jaar weer zijn.
    En inderdaad het moet ontzettend wennen zijn daar in Nederland. Jullie hebben in iedergeval geluk dat het weer goed is. Jullie hebben een erg leuke site, we vinden het leuk om het allemaal te volgen. Jammer dat de reis is afgelopen. Maar we zien mekaar volgend jaar in iedergeval. Groetjes aan iedereen daar in Nederland.