Tweede Kerstdag - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu Tweede Kerstdag - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Annette & Bram Derksema - WaarBenJij.nu

Tweede Kerstdag

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Annette & Bram

26 December 2006 | Nederland, Nuenen

Even een moment om te berichten dat Annette 3 januari geopereerd gaat worden in het Maxima Medisch Centrum Eindhoven (het vroegere Diac.). Nu ze dat weet, gaat het ook wat beter met haar. Ons verblijf in de Algarve, dat 8 januari zou beginnen, moet ik annuleren. (de tickets heb ik al in huis.) We wensen iedereen een goede jaarwisseling en een fantastisch en vooral gezond 2007.

• 26 December 2006 - 11:56

Margot En Bob:

Sterkte Anette en jij natuurlijk ook Bram.Hopen dat je daarna van alle narigheid en pijn af bent;En het nieuwe jaar goed starten Hopen ook nog steeds dat jullie ons op het landje komen opzoeken.Tot gauw horens en Liefs
    Margot en Bob

• 27 December 2006 - 02:10

Sandra.:

Heel vervelend een operatie maar ik ben toch heel blij dat er nu wat aan gedaan word, want zo kun je ook niet doorgaan, en op vakantie kun je altijd toch!!!!! Annette veel sterkte en we bellen nog.Hele dikke kus Jeroen en San.

• 27 December 2006 - 14:12

Sahbi:

Ondanks alles hoop ik dat jullie nog een beetje hebben genoten van de kerst. Veel sterkte Anette! Ik hoop dat de operatie goed gaat en je snel weer rond kunt wandelen ergens op de wereld. Ik hoop dat na de operatie een mooi 2007 voor jullie van start mag gaan.

Liefs Sahbi

• 27 December 2006 - 15:35

Gerard & Marry:

Hallo Bram & Annette,

Wij wensen jullie een heel goed en gezond 2007. Veel sterkte met de operatie voor Annette.

Groet vanuit Beverwijk.

• 27 December 2006 - 17:51

Joost:

Nou Mamsie,
    Nog even volhouden zou ik zeggen.We waren blij dat je er gisteren bij was(met ligbed en al)Tot snel.XXX J&J&I&W.

• 28 December 2006 - 03:11

Saskia:

is het wel handig als ik 2 jan kom kan ik niet beter komen als ze in het ziekenhuis ligt.
    jullie zijn een mooi paar samen hoor je bent een mooie jongen geworden leuk alle foto,s ook om je moeder en Frits te zien heeft frits een emailadres?

• 28 December 2006 - 13:26

Jacques & Margo:

Hallo Bram & Annette,
    Ook via het web wensen wij jullie een fijn en gezond 2007. Wij maken ons op om in de sneeuw van Superdevoluy de nieuwjaarswisseling te gaan vieren. Annette we zullen aan je denken daar in La douce France en wensen je veel sterkte toe voor de operatie.
    Groetjes en tot gauw in het nieuwe jaar.